Optimum nutrition 100 whey gold standard forum

offline Leksykon 11 08 2008

100% WHEY GOLD STANDARD firmy OPTIMUM NUTRITION należy do najwyższej jakości odżywek białkowych, opartych całkowicie na koncentracie i izolacie białek serwatkowych. Dzięki temu 100% Whey Gold Standard gwarantuje dostarczenie do organizmu sportowca białek i peptydów peptydów najwyższej wartości biologicznej, oraz o najszybszym czasie wchłaniania w układzie pokarmowym człowieka.

Ponad to 100% Whey Gold Standard zawiera opatentowany kompleks enzymatyczny aminogen, zapewniający całkowite i szybkie trawienie każdej porcji produktu 100% Whey Gold Standard. Dodatkowo produkt jest wyposażony w enzym laktazę, który pomaga w trawieniu laktozy, dwucukru zawartego w mleku co gwarantuje pełne trawienie rozpuszczonej w mleku odżywki, również przez ludzi ni posiadających tolerancji laktozy.

Każda porcja dostarcza 24g biologicznie najwyższej wartości białka serwatkowego będącego czteroskładnikową specjalistyczną mieszaniną frakcji serwatki produkcji OPTIMUM NUTRITION. Ta jedyna w swoim rodzaju formuła produkowana w zakresie niskich temperatur zawiera koncentrat białka serwatki (WPC), izobat jonowej wymiany białka serwatkowego (IE), Cross Flow mikrofiltrowany izobat białka serwatkowego CFM) oraz zhydrolizowane produkty białka w ustroju czyniąc go najbardziej wartościowym ze znanych.

100% Whey protein Gold Standard jest bogaty w aminokwasy rozgałęzione (BCAA) 5g oraz dodane zostały Peptydy Glutaminy 4g w porcji. Ponadto Laktaza i inne enzymy trawienne laktozy znajduja się w składzie by sprawić produkt bardziej przyjazny.

Sposób dawkowania
1 miarkę proszku 100% Whey protein Gold Standard wymieszać z 300 ml mleka, wody lub soku. Spożywać od 1 do 3 porcji dziennie, lub według zaleceń licencjonowanego dietetyka.

Skład:
zhydrolizowane peptydy białka serwatkowego, ultrafiltrowany koncentrat białka serwatki, mikrofiltrowany izobat białka serwatki, izobat jonowej wymiany białka serwatkowego, aromat syntetyczny, Aminogen-enzymy trawienne laktozy, Laktaza acesulfam-K (substancja słodząca).

Wartość odżywcza:
Wielkość porcji: 1 miarka (29,4 g)
Ilość porcji w opakowaniu: 2272g: 80

Zawartość aminokwasów w 1 porcji:
Alanina: 1180mg
Lizyna: 2233mg
Araginina: 505mg
Metionina: 492mg
Kwas asparaginowy: 2315mg
Fenoloalanina: 748mg
Cystyna: 494mg
Prolina: 1509mg
Kwas glutaminowy/ Glutamina: 4082mg
Seryna: 1126mg
Glicyna: 412mg
Treonina: 1654mg
Histydyna: 423mg
Tryptofan: 405mg
Izoleucyna: 1573mg
Tyrozyna: 703mg
Leucyna: 2531mg
Walina: 1422mg

1 porcja (29,4g)
Wartość energetyczna: 387 kcal/1621 kJ: 110 kcal/461 kJ
Białko: 24g
Węglowodany: 3g
Tłuszcz: 1g
Wapń: 140mg
Sód: 60mg
Potas: 220mg
Komplex Enzymów Aminogen: 10mg
Laktaza: 100.000 FCC jednostek/g

100 g proszku:
Wartość energetyczna: 387 kcal/1621 kJ: 387 kcal/1621 kJ
Białko: 82g
Węglowodany: 9g
Tłuszcz: 3,5g
Wapń: 476mg
Sód: 204mg
Potas: 748mg

offline Torres 27 08 2008

Moje ulubione bialeczko, aminogram jeden z lepszych na swiecie plus ciekawe dodatki.
Kiedys robili badania, wyszko ok i tego sie trzymam .
Smak, rozpuszczalnosc, jakosc super.

offline XLKrzysiek 03 10 2008

jak dla mnie to srednie, probowalem tego bialka. probowalem Procomplex tez z Optimum Nutrition, ale obecnie dla mnie bombowe jest SYNTHA-6 od BSN. nie wiem czy jest w polsce ale polecam.

offline promuj 09 12 2008

Ostatnio właśnie nabyłem to białko :)

Rozpuszczalność bardzo dobra.

Ze smakiem to aż takiej rewelacji nie ma
Z mlekiem jeszcze w miarę smakuje;p
Ale z wodą to już się ciężko pije :(

Edytowany przez promuj, 09 grudzień 2008 - 00:07 .

offline -MAD- 09 12 2008

Dla mnie jest najlepsze -sklad swietny, rozpuszcza sie rowniez swietnie. Smak jak dla mnie wysmienity (double chocolate) - z woda troche gorsze, ale z mlekiem bezlaktozowym, czy sojowym jest naprawde niezle.

offline J_B 01 01 2009

Wczoraj przyszła paczka z białeczkiem, dzisiaj wypiłem szejka na spróbowanie. Rozpuszczalność w szejku bardzo dobra. Smak (Wanilia) z wodą całkiem dobry. Skład bardzo ciekawy. Przy obecnej cenie i w moim przypadku jeden szejk dziennie to ekonomicznie bardzo dobrze wychodzi.

Edytowany przez J_B, 09 kwiecień 2009 - 14:43 .

offline zegan 10 01 2009

polecam bialeczko jedno z lepszych jaki mialem.bardzo dobra rozpuszczalnosc i super smak (mocca cappucino :) ).mysle ze zblizone do synthy6 w dzialaniu.

offline Mainevant 01 03 2009

białko jak najbardziej warte uwagi..
smak każdy super.
Świetna rozpuszczalność i skład rekompensuje wszystko!
na 10 daje 9
polecam w 100%-jedno z najlepszych białek-jedno z moich ulubionych

Edytowany przez Mainevant, 11 maj 2009 - 12:54 .

offline SLIN 02 03 2009

mialem okres ze po wiekszosci odzywek mialem mdlosci ,po tej sie uspokoilo i smak dobry ogolnie jaki by nie byl ,nawet czekolada wchodzi

offline zaq123 02 03 2009

ja mam zastrzezenia co do smaku mam czekolada mieta i jakos ciezko mi to idzie

offline bokserr 02 03 2009

ja mam rocky road ;] smakuje jak ciastka 10/10

offline coma 02 03 2009

ja mam zastrzezenia co do smaku mam czekolada mieta i jakos ciezko mi to idzie

Czekolada z mieta jakas dziwna jest tak samo smak rocky road za slodki i mdlawy. Wg mnie truskawka/banan/czekolada w smaku sa najlepsze.
Stosuje ta marke od dluzszego czasu i nie zapowiada sie narazie zebym ja zmienil.

offline -MAD- 02 03 2009

ja mam zastrzezenia co do smaku mam czekolada mieta i jakos ciezko mi to idzie

Nastepnym razem bedziesz trzymal sie prostych smakow, a nie kombinowal Ja mam juz kolejna puche double chocolate i nie mysle, zeby zmieniac na inny smak.

offline PLN 17 03 2009

mialem vanila ice cream - super smak z mlekiem, z woda spoko ale gorzej. mam banana - i to samo

ogolnie wlozcie troche serca w mieszanie jezeli mieszacie recznie, oplaca sie, jest super puszek..

pytajcie o ilosc porcji w smaku bo z tym jest roznie. np. vanila miala 80 porcji a banan juz 73

offline Bzium 19 03 2009

Dobrze wspominam tą odzywke pod każdym względem. Instant, dobrze wchodziło, brak jakiś wariacji żołądkowych. Smak czekolady bez mięty

offline -MAD- 19 05 2009

Moim zdaniem bedzie bardzo dobre jako potreningowe (tylko jako takie je stosuje). Tym bardziej, ze ma w sobie 4 gr glutaminy i jej prekursorow i 5g. BCAA - na miarke. Kupilem smak rocky road i nie jest najlepszy- da sie spokojnie wypic oczywiscie, ale jakis jest nijaki i dosc slodki.

offline maciek16 07 06 2009

Mam double rich chocolate i nie bardzo mi podchodzi. Żołądek tez nie za dobrze reaguje.

offline -MAD- 07 06 2009

To dziwne - raczej nie powinno byc sensacji zoladkowych po Whey Goldzie. Moze nie powinienes na pusty zoladek pic, albo jestes po prostu wrazliwy na badz co badz chemie.

offline marian56 08 07 2009

Jest w pozadku. Ale szczeze: po niej kupilem 'olimp 100% wp complex' ten sam smak:wanilie, i wiecie co. duzej ruznicy nie ma,nawet trudno je odruznic.

offline BlackHunt3r 30 07 2009

Ja szamie obecnie smak cookies and cream i wchodzi z mlekiem jak mis, z woda smakuje wiadomo troszke gorzej.